luni, 26 decembrie 2011

Nou ! Oja cu aspect arte - twin

Luna aceasta am fost la ziua verisoarei mele si aveam o manechiura simpla... Un roz sters dar arata foarte bine. Dupa ceva timp a venit si matusa noastra si era data pe unghii cu acest gen de oja . Atunci am intrebat-o plina de curiozitate cum si-a facut-o...Primul gand care mi-a trecut atunci a fost acela ca a fost data cu o oja oarecare si ca i s-a luat din diverse motive.. Dar atunci mi-a explicat ca a aparut aceasta oja care daca este aplicata peste o alta oja se va crapa singura si va arata foarte bine. Atunci am zis sa incerc si eu si am fost foarte multumita de rezultat.. Deci fetelor puteti incerca cu incredere multe combinatii intre culori .. Dar aveti grija sa nu o dati in bara cu aceste combinatii.. Trebuie sa fie unele reusite si sa arate cat mai bine pentru a putea impresiona.
Se gasesc usor pe net sau la Plafar... Si nu va faceti griji.. Sunt destul de ieftine. Hai va pup !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu